داستان ما

آغاز داستان ما به سال ۱۳۹۲ برمی‌گردد. در آن سال‌ها هنوز رسانه‌های چاپی مانند روزنامه‌ها، نیازمندی‌ها، هفته‌نامه‌ها و… بر قله‌های مقبولیت قرار داشتند.

اما با رواج روز افزون شبکه‌های اجتماعی، توجه مخاطبان به تبلیغات دیجیتال جلب شد، و در نهایت، افزایش قیمت کاغذ و بالا رفتن هزینه‌ها، تیر خلاصی بر پیکر نیمه‌جان تبلیغات چاپی بود.

همگام با تغییر ذائقه‌ی مخاطبان، ما نیز تمرکز خود را از رسانه‌های چاپی به رسانه‌های نوظهور دیجیتال معطوف کردیم و این شروع فعالیت جدی ما در شبکه‌های اجتماعی بود.

اکنون ما در هلدینگ تندر با اتکا به تجربه و دانشی که در سال‌های گذشته کسب کرده‌ایم و همچنین با در اختیار داشتن تیمی از بهترین متخصصانِ حوزه‌ی تبلیغات دیجیتال و آنلاین آماده‌ی همکاری با شما هستیم.

و شعار ما: خلاقیت، ایده‌پردازی و مشاوره‌ی هوشمندانه است.

×